9 Kasım 2009 Pazartesi

2012 ne zamandır?‘Batsın bu dünya’ da güzel beste, ama ‘Benim hâlâ umudum var’ şarkısını daha bi seviyom, antioksidan şarkı…

Zaytgayst nedir? Bayramda büyük eller öperek ilk maaşını alan fasül, koşa koşa bakkala. Neden her yere koşarak gidiyo, bilmiyorum. Neyse, fasülde muamma bitmez ki. Eskiden maaşını çatapat, kızkovalıyan, füze, torpil gibi çok sesli enstrümanlara yatıran fasüller, gümletme ihtiyacını artık kompiter oyunlarıyla gideriyo. Bu değişime, almansak zaytgayst, değilsek zamanruhu denir. Zamanruhu, şu sıra hayli zeyirli olduğundan fazla teneffüs edildiğinde yoğurt yiyerek veya çık sokakta oyna.

Edatlara bi örnek verele.Yalan söyleyen politikacıyı dinlemek, ankesörlü telefonda çok uzun süre konuşan birinin ardından, yapış yapış, terli ve sıcak ahizeyi kulağa dayamak gibi.

Doğal afet nedir?Olur olmaz yere otoyol veya baraj yapılıp su götürür, yel üfürürse buna yapay afet, buna doğal afet diyene ise doğal afet denir.

Sonbahar hangisi? Terlik sezonu başlıyo. Bilhassa misafirliğe gidince ikram edilen terlikleri giymeli, soğuk taşlara basıp sonra elin evinde zart zurt etmemeliyiz. Cümle âlem içinde, sandalyede yana eğilip kıçı havaya dikme, iyice ilan-ı zart ediyosun.

Plastik sanatlar ve estetik kavramını açık et.Ameliyet-i cerrahiye- ül pilastik. Dar gelirliler için, pantula veya sütyene konacak cisimler: Erkekler için: ZerzevatKızlar için: Narenciye Daha da dar gelirliysek, her gün düzenli olarak bi baz istasyonunun altında oturup, iki saat bazlanarak çok değişik bi güzellik anlayışı bekliyo bizi.

Uzaylı bizden ireli mi geri mi? Cümle içinde: ‘Ben dün uzaylı gördüm.’ Yok efendim siz gerisiniz, biz ireliyiz tartışırken saat sekiz olmuş, hava kararmış. Dedim ki buna, al şu eteği ve peruğu giy, şu durakta bekle. Hemen atladı sazan, giyindi kuşandı gitti durağa. Korna çalan mı dersin, laf atan mı dersin; heriflerden bi ikisini lazerle böldü bu ama bitcek gibi değil. Onbeş dakka dayanamadı, baktım koşa koşa geliyo geri. Siz diyo, her gün diyo, bu gerilimle nasıl diyo... Sonra gezegendeki son gemiye binip, çekip gitti şimşirkafa.

1 = 1 mi? Tabiidir ki değil... ‘Bütün gün dışarda canımız çıkıyo. Bi akşam da eve geldiğimizde önümüze bi tas babalı oğullu çorba koy be adam’ diyen kadın pek görmedim hiç.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder