9 Kasım 2009 Pazartesi

* Uykuya olan borç anca uykuyla ödeniyormuş. Ben beyazpeynirle ödeme çalıştım olmadı. Toprak kabul etmedi.

* Havalar bozdu, bi şey yapmadan evde oturma zamanı başladı. Havalar iyiyken de bi şey yapmadan dışarıda oturma zamanıydı. Ne zaman bi şey yapıcaz amk?* Mercedes AMK* Türkiye’de internet hep çok yavaş olacak gibi. Yıllar geçtikçe bağlantı hızımız artıyo ama nedense davnloydcuyu kesmiyor o hız. Terbiyesiz davloydcu.

* RTÜK iyice her bi şeye karışır oldu. Millet öpüşüyör, RTÜK’ün bi şeyi kalkıyor, çekici kalkıyor, o diziyi yasaklıyor, TV’de Justin Timberlake’le Ciara’nın klibi dönüyor, RTÜK üyeleri yine fenalaşıyor, klip yasaklanıyor.* RTÜK’teki dostlar acaba hiç bir kadınla birlikte oldu mu? Her şeyden heyecanlanıyorlar da o açıdan. Ulan banyodan Behlül çıktı, yine fenalaştılar. Bi de büyük ihtimalle RTÜK bünyesinde kadın üye de yoktur. Ama Behlül’e de yine isyanlarda RTÜK...

* Sanki RTÜK, yıllarca mağarada yaşamış abazanlardan oluşmuş gibi. Kadın göründe no abdes no cry’a bağlıyorlar. Fena.

* RTÜK’ün cinsel yaşamı: “Merhaba, merhaba”

* RTÜK dedik ama kütük gibi olmuş.

* Radyo televizyon fark etmez, radyodan da uyarılabilen tek kurul. RTÜK. ÜReKşın. (T bende kaldı)

* Şimdi karşılaştırmak gibi olmasın da mesela RTÜK Stockholm’de olsa, çok afedersiniz sokağa çıkamazdı. Telef olurdu telef. (http://stockholmstreetstyle.feber.se/)

* Ama RTÜK olmak da kolay değil, hayattan zevk almayacaksın, her şeye kıllanacaksın, bi de sürekli ereksiyondan korkacaksın. Türk toplumu bu kadarına hazır değil hazır değil. E onca yıldır nasıl üredi bu Türk toplumu? Aile yapısı diyoruz da ailede de fit fit dönüyor, uyandırayım. * Belki RTÜK anne babasının sevişmesine genç yaşta maruz kaldı ve sonra kendine gelemedi, şimdi ondan böyle davranıyor. RTÜK’e saygı. * Bi kere de yıldızların çocukluk fotoğrafları toptan piyasaya çıkmasın kardeşim. Bekleyip bekleyip toptan salıyorlar bunu. Julia Roberts’ın çocukluğuyla kankayım lan artık. O kadar çok gazetede çıktı ki. Ha bi de palamut gibi kızmış gençliğinde Culya. Ha bir de Yeşilçam yıldızı unutuldu haberleri var şu aralar revaçta. Çok da fifistyle.* Ayak gibi kadın diye bir şey var. Sakın karşılaşmayın. * Yazı çabuk bitsin diye büyük fontla yazdım, olmuyormuş.

* Bu hafta dergiye gittim Cem Dinlenmiş’e büyük dayak atacaktım. Amacım tam top patladığında derginin terasında Cem Dinlenmiş’e yeke yekte hayatının en manzaralı dayağını atmaktı ama olmadı. Cem Dinlenmiş de badiye gitmiş, ama işte o genç kafayla gide gide uzaylı Badi’ye gitmiş... Cem’i bulamayınca bari gideyim Baruter’i alayım aşağı diye düşündüm, Baruter de tırsısından yurt dışına kaçmış. Türkiye’ye gelene kadar iyice bi ağırlığa abanayım ki, yiyeceği dayak, pilavın yanında yenen turşu gibi lezzetli olsun.* Tamam çözümü buldum. RTÜK’ün başına Hürriyet.com.tr editörleri geçsin. Memleket şöyle bi nefes alsın. Üstsüz fotoğrafları için tıklansın. Daha demin Penelope Kruz’un memeleriyle göz göz geldim Hürriyet’te. Aynı sayfada: “Lolita yıldızlar da büyüdü”, “Bikinisi olay olmuştu” ve “Güzel dediğin böyle olur” linkleri. ,* Dergide herkes sessiz, kimse geyik yapmıyor, herkes işine odaklanmış. Hepsi çok ciddi, kasıldım. Ben de bi mazeret attım, “işim var” filan dedim eve gelip Warcraft oynadım. Ha ToC 25’de büyük dayak yedik, o ayrı. Ekipte en gevşek adam Met-Üst abi, yeni bi fotoğraf makinesi almış, gözüme 10 kere yeşil lazer tutup, ehi ehi diye güldü.

* “Sevişmeyen kadın ölsün” –Bengü... Alahalaaa. Bengü ne peşinde acaba? Ne yedi de böyle oldu Bengü? Ulan bizdeki bu merak da neymiş. “Ne içtiyseniz bize de verin”ciler, “Ne yediyse biz de ondan yemek istiyoruz”cular bitirdi bizi. Biz bizeyiz.

* Jaws’ın müziği Hababam Sınıfı müziği olsaydı kaparcadan korkar mıydık acaba? Kaparca!* Haftaya başka bir macerada görüşmek üzere. O zamana kadar iyi ki sezyum.com var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder