9 Kasım 2009 Pazartesi

Beslembe çantası nedir?Çocukken, zenginler hep şişman, zayıfların hepsi fakir sanırdım. Meğer kuruzengin de olabiliyomuş. Cümle içi: ‘Robin Hood kesin bi kere yanlışlıkla tombul fakirden alıp, kuruzengine vermiştir.’

Demir Bükey kimdir? Ebeveyn bir bakışla insanın belini bükebiliyoken, Yuri Geller’in kaşık eğmesine vız denir, tırıs biber.

X ekseninde sıfırın sırtı nereye dönük?Lira’dan atılan altı tane sıfırı, uğur getirir diye ben kaptımdı. Güneşte kuruttum bozulmasın diye, kadife kutularda saklıyorum ve tabii ki söylemem yerini. Bi gün lazım olursa iade edebilirim, fakat karşılığında yirmi tane yedi isterim, ortasında çizgi olan yedilerden.

Dönence hangi enlemden elde edilir?'Bırak gitsin dönerse senindir!' ile 'Saçlarından yol getir' arasında bir orta yol?.. I- ıh mı? Hiç mi yok?

Köpekbalığı memeli midir? Beyonce'un butları birer köpekbalığı. Kliplerinde, köpekbalıkları bunu kabaktan ıssırmış, bölmek için bi o yanak bi bu yanak hızla sallıyor. Dağ gibi Cenifer Lopez’i de böyle yuttulardı. Cümle içinde: 'Ben köpekbalığnı televizyonda değil, denizde görmek istiyorum. Töbe vazgeçtim, orda hele hiç istemem.'

Barometre ne işe yarar, lazım değilse atcam bak, ona göre? Hısım akraba mutlu olsun diye, en güzel günlerinde perişan olan gençlere 'arkadaşlarımız evleniyo' denir. Düğün Gezegeni'nde, atmosfer dünyadakinden daha kalın, nefes alış ne zor ve basınç çok yüksektir ki buna DŞA (Düğün Şartları Altında) denir. DŞA'da genç çiftin kafası hurma gibi büzüşmesin diye, damat nefesini tutarak dış basınça karşı iç tazyik, gelin ise, gelinbaşı veya duvak biçiminde 'uzay başlığı' takınır. Düğünün eritici ışınlarından korusun diye bunlara altın takılır. Düğünertesi, yeni çift altınları alıp hemen uzaklara kaçarak mutluluklar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder