9 Kasım 2009 Pazartesi

* Hayatta istememek değil de başlamamak sçırtıyormuş, onu anladım. İstemesen de başlayacaksın, gerisi geliyor.

* Bülent Ersoy, yüzüne embiriyolardan embirdiği kök hüçrelerini nakletmiş. Yüzden yeni bir yüz çıksa ya! (Bkz sayfadaki fotoşembriyo.)

* Kavgada söylenmez: “Senin manita için çok acayip embiriyo diyorlar.”

* Kaşık kaşık fıstık ezmesi yiyip kilo almıyorum. Nefis loğ!

* Milliyet gazetesinden uzun süredir spam mail alıyordum. Şimdi de mail adresim Fanatik’in eline geçmiş. “Rıdvan Dilmen’den mesaj var” diye mail geldi. Şeytan Rıdvan’dan gelen mesaja hayır diyeceğim için çok üzgünüm. Şeytana uydum, bir de spam olarak google’a bildirdim.

* Facebook’ta sadece işyerinde çekilmiş fotoğrafları olan bir sürü arkadaşım var. Adamların hayatları işleri. Ne fena ya. Asıl fenası, insanın her şeye alışması. Onlar da buna alışmış. Uyyy.

* Beyaz pantolon giyen manitadan korkacaksın. Kesin göstermek istediği bir şey var.

* O göstermek istemese bile beyazın tılsımı sayesinde pek çok gizem açığa çıkıyor zaten.

* Muza basıp kaydığında havadayken “Uy Anamur!” diye bağıran güzel bir abimizdi Muhlis Bey.

* Cem Dinlenmiş’e geçen hafta zangoç demişim. Bir de utanmadan mailine 23 megabayt Kuazimodo jpegleri atmışım. Acaba kıllanmış mıdır?

* Morg Sokağı Cinayetleri’nde katil maymundu ya! Şimdi hatırladım. Çok fenaymış, Edgır’ın öykülere bi kere de bu gözle bakayım bakayım.

* “Kendini Hiroşima'da bulabilir misin? Özgürlük adına kendini yakan Vietnamlının et kokusunu duyabilir misin? Okullarda vurulan gençlerin kanlı elbiselerini giyebilir misin? Filistin'deki kurtuluş savaşçısı gerillaların fişekliğini kuşanabilir misin? Beni barış içinde çıkar düşünmeden sevebilir misin?” -Cüneyt Arkın / Yıkılmayan Adam.Cüneyt abi manitaya isyan ediyor. Ama bence kesin ayak yapıyor, görüştüğü başka bir manita var, diğerinin kafayı karıştırıyor.

* “At bi sakal be babi” Usame Bin Laden.

* Bir müzik grubunda USB’ye Usame, adaptöre “Azaptör” diyenler varsa, hiç şüphesiz ki o insanlar myspace.com/helezonprizma adresi altına mp3 de koyuyorlardır.

* Adresimi veriyorum: Posta Kukusu 13 Küçük Hesap Ankara / Bahtıkara.

* “Sen kalk da ben yatam!”.... Adama ölüyken bile rahat yok. Ne acayip memeleketiz ya! Adam yatacak tabii, sıra sende, biraz da sen çalış.

* O değil de attığı mesajda çok acayip yazım hataları olan manitadan, ne kadar badem olsa da tiksinmek de benim ayıbım olsun.

* Bakalım Facebook yasaklanacak mı? Kılıçtaroğlu diye sevindik, o da sansürcüoğlu çıktı. Hakkında ileri geri konuşan siteyi ihbar etti. Kapattıroğlu. Bravooğlu. Yuhoğlu!

* Facebook’un arkadaş önermesi nedir peki? Bildiğin pezevenkbook. “Abi onu beğendin, bak bi de senlik tam bu var” dese delikanlı gibi sorun yok. Ama sinsice öneriyor ya, kıllanıyorsun.

* Ben de ‘Davut Güloğlu nerede yahu?’ diye düşünüyordum, Hayko için “Korku filminden çıkmış gibi maymuna benziyor, kedi mi köpek mi kesiyor belli değil, bu ve bunun gibileri şaklaban, öyle birileri gece bağıra bağıra gelse çeker vururum.” gibisinden laflar ederek kendisini hatırlattı sağolsun. En tehlikeli şeylerden biri salyaları aka aka konuşan insan.

* Eskiden uzun süre su içmeden konuşunca Mesut Yılmaz’ın ağzının kenarında beyaz peynir oluşuyordu. Artık öyle politikacılar kalmadı.

* Hepinizi öpüyorum. Ama erkekçe. (O da ne acayip dergiydi ya, neredeyse Sakallı Kadın bile poz verecekti, öyle acayip kadınlar vardı o dergide. Gençliğimiz yanmış. Siz yine iyisiniz, ikshemstır filan var).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder